مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟
سرخط خبرها

گیتاریست استقلال در فولاد؟| مطهری شاگرد نکونام می‌شود

  • کد خبر: ۱۲۱۶۶۲
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
گیتاریست استقلال در فولاد؟| مطهری شاگرد نکونام می‌شود
شنیده می‌شود ارسلان مطهری به زودی از جمع آبی‌ها جدا شده و راهی فولاد خوزستان می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، فولاد خوزستان برای فصل بیست و دوم لیگ برتر بازیکنان بزرگی جذب کرد و قصد دارد برای قهرمانی تلاش کند، اما لوسیانو پریرا بدون شک یکی از بزرگترین بازیکنان جدا شده این تیم لقب گرفت. آنقدر جدایی پریرا برای نکونام مهم بود که در این باره اظهار داشت: «به آن بازیکن نیاز داشتیم، اما برای جدایی عجله کرد.»

بعد از این موضوع سرمربی فولاد بار‌ها تاکید کرده که حداقل دو بازیکن دیگر نیاز دارد. یکی از این بازیکنان در صورت جذب، قطعاً گزینه جانشین مهاجم برزیلی سابق است.

در همین حال لیست مازاد استقلال اعلام شد و ارسلان مطهری در تمرینات آبی‌پوشان شرکت نکرد. مهاجم آبی‌پوشان هر چند بیشتر در قامت مهاجم ذخیره در زمین حاضر می‌شد؛ اما همواره سعی کرد تاثیرگذار باشد.

با این شرایط فولاد خوزستان می‌تواند یکی از گزینه‌های نقل و انتقالاتی گیتاریست آبی‌ها باشد. پیش از این حمیدرضا گرشاسبی در تاریخ ۲۴ مرداد ماه سال جاری پیرامون انتظار نکونام مبنی بر جذب ۲ بازیکن جدید و آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی این تیم عنوان کرد: «باید این بازیکنان معرفی شوند و شرایط‌شان را بررسی کنیم تا ببینیم برای جذب چه وضعیتی دارند.»

با توجه به اینکه تا پایان زمان نقل و انتقالاتی لیگ برتر فرصت چندانی نمانده است، بعید نیست که دومین مهاجم فولادی‌ها هم سابقه بازی در استقلال را داشته باشد.

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->